dilluns, 18 d’octubre del 2010

Us sentiu identificades?

Després de la xerrada al vestuari, ja estic esperant sentir el so que em farà entrar en el partit abans de veure el camp. Sortim totes juntes, sovint amb sentiments a flor de pell després de sentir aquestes paraules justes, que donen al clau a cadascuna de nosaltres. Avui a algunes se’ns ha escapat alguna llàgrima que altra...ho duem al cor. Per fi sento aquest so únic i reiterat...vint-i-dues noies baixant per una quarantena d’escales metàl·liques, una mescla entre soroll estrident però alhora agradable. Un so que és únic perquè només el sento quan juguem a casa...em fa posar els pèls de punta i em fa sentir els colors.

El mateix so però més dispers, algunes noies s’han quedat a parlar amb gent que ens ha vingut a veure, el partit s’ha acabat. Ara aquest so marca un compàs de 2 per 4 i em fa pensar, m’ha quedat un bon regust de boca? En el meu cap es reprodueixen algunes accions que m’han quedat gravades...possiblement durant alguns dies les tindré en ment...què m’ha sortit bé o...què hauria pogut fer millor en aquest partit? Ja estic esperant que sigui dimecres per sentir crítiques constructives...i aquest so únic, que no oblidaré mai i que em fa sentir els colors.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ja sé quin so és....
"crac, crac, crac, crac.."
fort, potent, motivació que creix...

Unes paraules increíbles que et fan remoure l'estòmac...


txiqui

Rugby femení Girona ha dit...

És aquest so...i tant!Tu si k sabes... ;)

Cabis

Anònim ha dit...

m`agrda el vostre joc







iñaki veterá

Per a totes!!

Per a les que juguen, per a les que s'ho miren,
per a les que corren, per a les que empenyen,
per a les que entrenen extra i les que no,
per a les veteranes, per a les novates,
per a les que trenquen, per a les que xuten,
per a les que plaquen i són placades,
per a les universitàries i les que ja no!
Per a les entrenadores, per a les lesionades,
per a les que han arribat noves,
per a les que venen en camí i les que ja no hi són,
per a les que disfruten, per a les que pateixen
per a les motivades, per a les lluitadores,
per a totes...
però en especial per tu...